Datum objave: 28. studenoga 2023.
Kategorija: Naslovnica

Brendiranje Dalmatinske zagore

Profesor Božo Skoko, poznati komunikacijski stručnjak, održao je još jedno sjajno predavanje imotskoj publici i to mladima, učenicima Ekonomske škole, Imotski.

Zahvaljujući angažmanu i dobroj volji djelatnika škole, prvenstveno profesorice Nevenke Rebić koja je sa svojim učenicima rado bila domaćin profesoru Skoki i udruzi K.U.M. Proložac, učenici naše Škole su dobili priliku čuti izvrsne preporuke i zanimljivosti o mogućnostima življenja i rada u ruralnim krajevima.

Profesor Božo Skoko niz godina je suradnik udruge K.U.M. Proložac koja se kroz projekte i aktivnosti bavi upravo mladima i koja je organizirala i ovo predavanje, održano u sklopu projekta „Mladi kao pokretačka snaga“ kojeg financira Središnji državni ured za demografiju i mlade.

Božo Skoko je redoviti profesor na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, gdje vodi kolegije iz odnosa s javnošću te obnaša dužnost voditelja poslijediplomskog studija Odnosi s javnošću. Uz odnose s javnošću, bavi se istraživanjem identiteta i imidža država te fenomenom brendiranja što ga čini kompetentnim upravo za ovakvu vrstu predavanja na kojem je mladim Imoćanima pokušao objasniti i zanimljivim primjerima dočarati kako je život u Imotskoj krajini upravo njihova snaga i prednost te kako ruralni krajevi Dalmatinske zagore imaju tendenciju postati brend baš poput talijanske Toskane i francuske Provanse.

Izvrsna suradnja Ekonomske škole, Imotski i udruge K.U.M. Proložac nastavlja se nizom projektnih aktivnosti.

 

*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/ Skip to content